Chocolate Chip Cookie

Lol<3 And Random stuff~

"What do Gay horses eat?"
"i don't know"
"HAAAY~"
lololxD Natt humor^^
oh, en till.. kanske inte ett joke men en sak bara typ Whovians skulle förstå.. elr de som har sett programet;
"Well this is Ood"
"don't you mean odd?"
"No, Ood" ;)
En Ood ⬇ Söt va? ^^
 
Jömen.. Jag har fixat hela min bakgrund och mina mappar och allt det till en awesome sak^^
Och jag gjorde det också på min mobil~
Men ni ska få se, och jag älskar det men... att jag inte kom på det förut liksom.
 
Det här är min Desktop och min mobil screen⬇ Awesome right?
 
 
Jaja.. jag ska krypa tillbaka till mitt lilla hål där jag ska fortsätta att vara sjuk; ha ont i halsen, hosta, knappt andas och dö^^ WEIIII~ YAY for sickness T___________________T
bYee~



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback