Chocolate Chip Cookie

Heiii o-o

Hej på er igen! eller du som läser detta inlägg O u e
Meeen, det var väldigt länge sedan jag skrev något! skäms på mig!
Jag har gjort progress i att göra mina cosplays till närcon vinter^^ Jag är snart klar :DDD
Har dock lite kvar att göra~ Så som att fixa till staven till jack frost
och sy bloomers till 2p!america och hitta byxor och tröja till Hiccup
och göra vigar till Human toothless~ Men jaja cx  Jag fixar det! 8u8
 
Men nu orkar jag inte skriva något mer  så jag lägger bara upp bilder xD

Är ego cx
 
 
 

 
Och lite destrey XD Mwaah *dör* ;3;
 
 
 
Well that's it c: Spana efter ett nytt inlägg inom kort? Eller o-o Vi får se~
Men det kommer komma saker från närcon vinter iaf c: Men ha det gött! Bai^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback