Chocolate Chip Cookie

Fina hönan James~

Hej på er!
Det var typ länge sedan. För mig iaf, för jag lägger typ aldrig upp något cx borde göra det oftare.
Men vill ha en kamera så jag kan ta kort på mina saker som jag gör~
 
Men jag har iaf börjat bli väldigt kreativ, gjort skelett byxor och skelett tröja,
massor av galaxy rosetter med ögon på. Massor av andra pastel goth saker
och en målning på en tardis som jag verkligen älskar. Men jag har färgat om håret.
Tycker att det vart fint men vill helst ha långt lockigt grå/vitt hår med pastel lila dipdye! 
 
Därför önskar jag mig hårförlängningar till julklapp :33
 
Och sedan så älskar jag min peruk så mycket så jag måste lägga till en bild på den med c: 
 
Meeeeeooow älskar denna bild <3~
 
Men jag har en ganska dyr julklapps lista D:
Peruker, maidklänningar, cosplays, färgade linser, hårfärg ect.
Men först på listan ligger ju såklart hårförlängningar! :3 Mihi~
 
Juste, jag gjorde en speciell rosett till min fina hön Felixh~
 
Det är en cookie galaxy rosett c: Väldigt nöjd med den ^^
Muums ser typ ut som en riktig kaka omnomnom~
 
Just nu i mitt liv är jag obsessed med French hotdogs, regn, mina unicorns och att måla med akryl cx
Kommer nog vara det livet ut dock. Och låt mig bara påminna dig, att jag är awesome, och det är du också c;
Ha det gött, sov så sött mina unicorns <3~ Baaaai~~


HERREGUD vad fin du är!!! *-*

Svar: Haha nämen tack :33 c: ~
Emmis-Chan

2013-11-27 // 15:27:47

Det är en väldigt unik stil du har! ♥

Svar: Tack c:~ Haha nämen den är inte så unik då väldigt många klär sig som jag gör^^
Emmis-Chan

2013-11-27 // 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback