Chocolate Chip Cookie

Chokladkaka i Mugg QuQ

Hej på er igen^^
Tänkte ge ut ett awesome och gött recept på Chokladkaka/Kladdkaka i mugg~
För 2 muggar
 
Ingredienser:
4msk Socker~
4msk Mjöl~
3msk Kakao
2msk Mjölk
1 ägg
50g Margarin/Smör
(Om man vill så kan man ta några maraboubitar eller
någon annan choklad och blanda ner i smeten)
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Blanda ihop alla ingredienser~
När du har gjort det och du har en fin oklumpig smet
så her du ner smeten i 2 muggar och delar smeten jämt mellan muggarna.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Och när du har gjort det så värmer du en mugg i taget i micron på hög värme i 1 min
(det kan ta längre eller kortare beroende på micro)
 
Sedan när du har värmt de är det bara att hugga in^^
(efter de har kallnat förstås.. akta så att du inte bränner dig!)
 
Och medans de kallnar kan du alltid diska bort och ställa undan grejerna.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Det smakar ljuvligt gott med chokladbitarna i^^
 Nu ska jag demostrera att det behövs mjölk till för annars blir det för chokladigt
 
 
 
 
 
Tack för detta inlägg^^
Ha det gött allesammans och testa detta recept! Det är asgott!
Ciao <3
 
 
 Ps: Och ja, jag har på mig en lolita klänning C8



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback