Chocolate Chip Cookie

Kawaiicon 2014

Mjaaa, Kawaiicon var otroligt awesome och bra c:
Har fått massor med nya vänner, flummat runt, skrattat,
ätit vindruvor, pratat, kramat folk, blivit tagen kort på ect.
 
Men det som jag är mest stolt över är att jag kom 2:a
i bästa hantverk i erfaren kategori i cosplay tävlingen!
DAHGGSJKJKSMÖLASLA,ÖÄLAÖ, dog liksom.
 
Fast fick veta att jag hade blivit nominerad i cosplay
tävlingen typ 2h innan avslutningen då man fick veta resultatet~
Fick ett diplom och ska visst få mitt pris i posten~~
Men har inte fått det ännu, undra vad det är *^* ;uu;
 
Hittade några bilder från cosplay tävlingen och de är awesoma *^*
Miihhhhh
Och två av mina andra kompisar vann också priser ;uu;
 
 
I aM OBSESSED...
 
FAVOO BILD ^ ERMAGUURDhHH hnnggGH
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback