Chocolate Chip Cookie

6 månader.. jävlar!

Herregud! har inte skrivit något på 6 månader.. se..
är helt värdelös på att skriva xDD Och kommer alltid vara det~
Visar sig att folk ändå besöker min blogg~ 
Roligt att ni gör det, blir glad när jag loggar in och ser det ;u;
 
Sååå mitt liv nu, består bara av att typ kolla på film,
vara sjuk, spendera pengar, åka bil och prata med kompisar.
 
Ska på konvent nästa vecka, kawaiicon! kommer bli askul, är jävligt peppad.
Faktiskt första gången i hela mitt liv där jag är peppad inför ett konvent cx
ganska tragiskt, i know.
 
Men kawaiicon är typ det mysigaste konventet ever ;u;
Ska cosplaya: Gaypride!America,
Sebastian michaelis från black butler/ Kuroshitsuji,
Bilbo från the hobbit, Pirate!America från hetalia
och Wounded!america från hetalia.
 
Kommer bli intressant då det håller till på stadshuset i sundsvall ;u;
Kommer bli väldigt fina bilder iaf ;u;
 
Åhhhhh kommer få träffa min bästis som jag inte har träffat på 2 månader!
AHHHHHH saknar henne allt för mycket,
kommer krama skiten ur henne XDD
She just have to deal with it xDDD
 
Ohhhhh ska nog också pierca mig snart Q u Q
ska antingen ta snakebites eller septum~
eller båda, beror på vad det kostar~ woop *^*
 
Hmm tillbaka till mitt liv cx
har typ fått magkatarr~ och är också sjuk.
 
Magkatarren gör så att jag får otroligt ont i magen och ryggen~
så kan inte sova cx *crais*
Men har haft en mys dag, bäddade ner mig i soffan och såg på film,
fast det gör typ bara så att jag känner mig mer sjuk cx
 
But mwaahhh, Jag har tråkigt xDD
Man märker verkligen att jag skriver denna text under en lång tid~
But anyways... xD
 
Ohh god, Rhett & Links sånger är bäst xD Du kan kolla nedanför! c:
 
 
 
Sååh som jag alltid gör i slutet av ett inlägg~ Bjuder på lite bilder som är från de senaste 6 månaderna~ ;u;
 
 
/ Red lipstick and round glasses<3 #Pastel goth/
 
/ Hur jag typ ser ut nu idag typ (Emoooooo~) cx /
 
/ Perfect quote for me~ Q u Q /
 
/ I somras när jag klippte håret /
 
/ Starbucks <333 /
 
/ Klädd som typ casual america påväg till stockholm hetalia meet-up /
 
/ Skies are blue /
 
/ På jula och hittade min perfekta kudde /
 
/ Min pirat cosplay som jag har sytt /
 
/ Pirat hatt! som jag har gjort från grunden /
 
/ Min minsta och största alpacka! Köpte 4 stycken alpackor på närcon sommar (så har nu 6 stycken) /
 
/ Resa till stockholm för pride och min födelsedag /
 
/ Resa till stockholm /
 
/ räkfrossa båt på min födelsedag
David, viktoria ( Min syrris) Och Mooi~ /
 
/ Sista dagen i stockholm /

 
/  Hemma igen med min nya sonic screwdriver som jag köpte på science fiction bokhandeln i stockholm! /
/ I will sonic you #Pastel goth /
 
/ Ahh *strikes a pose* Och ny hårfärg cx /
 
/ Sugoooi xD /
 
/ Liksom peace bruuh /
 
/ Smiley smil desu /
 
/ Albino star make-up /
 
/ Säsong för doctor who season 8 med peter capaldi! sminkade mig för eventet, har sätt på alla episoder hittils, varje lördag! love it *^* / #Pastel goth
 
/ Behöver nya skor, de är as söndriga /
 
/ Pretty smink *^* /
 
/ Gjorde något steampunk aktigt /
 
/ Alice in steampunkland (Gjort hatten!) /
 
/ Favo outfit /
 
/ Redo för natt ute med friendos på bio /
 
 
/ Pastel goth powahh desuuu xD /
 
/ Woooh passar i blond ibland xD /
 
/ Ceasar sallad! otroligt gott c: /
 
/ Fick min Bilbo peruk, passar perfekt ;u; /
 
/ Perfekt wisdom Peter xD /
 
/ Bilbo cosplay /
 
/ Bakat <3 /
 
/ Vitt hår, röda läppar <3 och nya kläder! /
 
/ Robin hood i doctor who ;u; /
 
/ Ritade lite c: ritade dock mer men tänker inte lägga ut den utan copyright sign, och orkar inte fixa det /
 
/ Älskar att åka bil *^* /
 
/ Pastel goth, blått hår, runda glasögon och piercing <3 bäst! /
 
/ Som alla vet så älskar jag natten *^* Och äventyr ;u ; /
 
/ Casual TULIOOOOO cosplay /
 
/ Casual miguel cosplay som jag kastade ihop igår  xD /


Hur får du mars (27.3) till september (18.9) till åtta månader?

Spelar du fortfarande tfm?

Svar: Oh, wat, haha räknade fel xDD *facepalm* 6 månader är det visst.
Nope det gör jag inte~
Emmis-Chan

2014-09-20 // 10:13:26

Vad tycker du om valresultatet? Hur står du politiskt?

Svar: Mja, vet inte.. har inte precis läst på så mycket socialdemokraterna~ gillar inte precis politik, men vet iaf vilka partier jag ogillar.
Emmis-Chan

2014-09-25 // 17:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback