Chocolate Chip Cookie

Woopdie Frikking doo~

Hahah men hej c:
Har saknat er, men har inte skrivit något på länge ;-:
 
Men bara för att detta inte är intressant kommer jag skriva om det.
Var på Bio idag med Justin och vi såg Familjetrippen,
en ganska ny film gissar jag. Men den var helt awesome!
Rekomenderar den till alla er som läser det här.
Hahha jag och Justin Skulle ha sprungit runt i biosalen om
det inte hade varit för två stycken "tanter" som också skulle se den~
Haha, Men jag och Justin Höll på att dö av skratt vid vissa tillfällen, de tyckte säkert att vi var störande Cx
Men fuck them, vi hade iaf kul Cx Sedan for vi hem till henne och låg och skrattade ihjäl oss på sängen.
Lekte France, Justin tyckte att jag passade bättre som honom Cx men neeh tycker inte jag.
Men det var roligt iaf~
 
Och i morgon/idag ska jag på Teater, yaaaay <3 saknat teatern.
Och i helgen är det Umeå Pride! Vill gå på det... Men Justin ska till stockholm e.e Svikare..
Men hon visste inte om det ;-; Asså faaan.
Och Micke kan inte heller komma för då får hon inte komma nästa helg och träffa Justin.
Mjee, vill gå men har ingen att gå med. #ForeverAlone
Men vi får se om det~
 
Asså jag har en vana att skriva inlägg jävligt tidigt på morgonen haha
Är så fin <3
Asså jag måste komma på ett Killnamn till mig... undra vad det skulle vara då?
kommentera gärna vad ni skulle anse vara ett bra killnamn för mig :)
 
Assu Mjeee har ont i ryggen, foten, armbågen, huvudet, läpparna, magen, benet, munnen, armen...
asså wtf Cx varför har jag det?!?! Det finns ju ingen anledning för det juee..
 
Men oj vilket långt inlägg Cx
En sista sak.
Haha på gsm under denna natt så har jag flummat sönder, har typ 2 nya fruar, rollspelade för första gången och det var awesome! Pågår fortfarande cx Asså, orkar inte, gjorde denna dikt:
 
"Mejl is a thing i can't touch but it's there.
Mejl is the happy thing in my life when someone responds.
Melj is vackert but even sad.
Mejl is tha wind in your hår in the bed.
Mejl kan flyga med stora lökar.
Mejl är ditt käraste flintskalles huvud.
Melj får dig att le när du går och ber.
Mejl är allt i ditt liv för att du åker runt på en groda."
 
Asså I don't even XDD OCh jag och en annan hade ett fint kärleks rollspel <3 mihi
 
Ojj o.o Ehhh fick nyss ett mejl från en Mod på gsm, haha min profil var visst olämplig.. så hon tog bort allt ;_;
Ehh, tror inte att jag hade sparat texten... fuuuu~ Men jaja, får göra en ny profil då.
Dumma gsm och dess regler xC
 
Men ska lägga mig nu^^ Godnatt allihopa! Ha det Gött <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback