Chocolate Chip Cookie

Make-up and Rap Battle~

Hej på er^^
Sminkade mig nyss bara för att jag vet inte Cx Men det var roligt iaf^^
Älskar att sminka mig, och vara kreativ med sminket och hitta vad som passar med vad C8
Så ja~hehe även fast min pojkvän inte gillar det så mycket så gör jag det ändå, för jag gillar att göra det.
Haha jag minns när jag var liten och jag skämdes över att jag sminkade mig, men använde knappt något då.
Men det som gjorde att jag skämdes för det var för att alla små barn
kom och skrek "Har du sminka dig?"as högt till mig och det var verkligen skämmigt!
 
Men jag bjuder på någon liten bild bara för att:
 
 
Och nu fortsätter vi till det andra ämnet!
Jag var nämligen på ett Rap battle igår och det var väldigt intressant om man säger det så.
Har aldrig varit på något sådant förut~
Och naturligtvis så var jag tvungen att ha på mig en lolita klänning dit c8 men jaja #Yolo
 
Har bilder därifrån och en liten snutt film (filmad med min dåliga mobils kamera)^^
 
 
 
 
 
 
 
 
Och ja, det var några små barn där som dansade runt på scenen innan det började xD
Så söta de var^^

 
Detta är från ett battle, synd att jag inte fick med den andra killens rap, det var han som vann^^
 
 
Men ja^^ intressant som sagt~
Efter detta så rappade några på scenen och de var riktigt bra,
men stannade bara en stund för att lyssna på de.
Sedan for jag hem C:
Men jaja, detta var allt för det här inlägget!
ha det Gött allihopa c8



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback