Chocolate Chip Cookie

Godmorgon?

 
      
 
Hej på er igen :D
Sorry för att jag inte skrev ett inlägg tidigare idag :/
Men det verkar som att flera kollar min blogg nu iaf och det gör mig glad :D
 
Men har typ inte gjort något idag (igår) förutom att jag var och handlade
tyg på Ohlssons tyger till mina Bloomers som jag ska göra till min Bal Ciel Cosplay~
For dit 10 min innan de stängde för jag råkade sova till halv 2 Cx
Mamma hade visst råkat somna på soffan, lol, såg väldigt roligt ut
så jag gick och la mig på köksbordet och sov
bara för randomness xDD Och för att en kompis till mig på kik
vägrade göra det för att de åt typ frukost där hos honom.
Har chattat hela kvällen/natten med min pojkvän tills han somnade, vilket var för någon timme sedan.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om det.. men det går fram och tillbaka.
 
Och bara för att jag ville gå upp i berömmelser så spelade jag Garderobsutmaningen på gSm
Och samlade ihop:
 
Har nu 242 gp hade 34gp innan och sedan har jag nu 81424 berömmelser :D
Behöver bara 18576 berömmelser mer och jag är på lvl 11 <3
Omg hihi ska hålla i tävlingar så att jag går upp i lvl snarast~
Ska göra det imorgon, ska lägga ut min bag för 1gp i 1h när jag har nått lvl 11 c:
Och nuuuu dog min mobil Cx hehe ska ladda den.
Skriver bara random saker i detta inlägg, men ska skriva ett till imorgon jag lovar och svär!
Ha det gött mina vänner och hoppas ni har sovit gott c:
Godnatt! <3
 
Ps: Omg haha ser att solen är på väg upp nu^^ Men godnatt c:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback