Chocolate Chip Cookie

Well... o.o

 Haha hej o.o
Trodde inte att folk skulle titta in på min blogg, men det verkar som att flera gör det nu..
Vilket är väldigt roligt :D
Ni får gärna besöka min blogg men dock så lägger jag inte upp varje dag för jag är upptagen men andra saker~
Har suttit och kodat för det mesta^^ Och gjort profiler och ritat olika saker~
Kollat klart på torchwood ;_; Omg torchwood var så bra! vill ha mer av det ;_; Jack är så fin <3
Dör varje gång jag ser honom Cx
Men Micke kommer hit i helgen c: Blir roligt~ James, Micke och Justin the epic trio!
Btw så har jag bytt namn nu till James~ eller bytt och bytt.. men James it is.
Micke ville att jag skulle heta Andy-James men jag bara: No way!
Men jag gillar namnet James^^
Hehe, Men ska fortsätta med det jag gör och ska snart äta^^
 
Vi hörs och ha det gött :D
Kommentera gärna!
(du kommenterar genom att klicka på "0 kommentarer" där uppe)
 
Byeeé~~



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback