Chocolate Chip Cookie

~Alice Liddell~

Hej mina små brownies! Nu är det så att jag är jättepeppad inför en cosplay som jag hade tänkt cosplaya.
Och det är Alice Liddell från Alice Madness Return, dock så ska jag cosplaya Alice hysteria mode och inte vanliga eller någon av de andra karaktärerna. Testade lite smink idag för facet och det gick väl bra, dock så behöver jag nog en annan vit färg för ansiktet för den som jag köpte var lite för Mweep. typ. lol.
Jag måste också köpa fakeblod för facet och klänningen och jag måste sy eller köpa en klänning, men vi får se.
Jag hade tänkt vara klar med denna cosplay tills Närcon nästa månad, ska fixa den under sommarlovet.
Jag photoshoppade lite nyss och redigerade en bild med sminket som jag testade idag, det vart väl sådär, men laddar upp den ändå~

Bilden:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback