Chocolate Chip Cookie

Närcon~

Vet inte vad jag ska säga om Närcon... det fanns väl vissa höjdpunkter...
så som när den awesoma tjejen (som jag Fhfuorbfrobf har glömt bort namnet på för att jaqg var så trött och hög att jag råkade säga hennes namn fel flera gånger xD)
som var på väg till konventet klockan två på morgonen när jag var på väg till campingen och hon drog med mig tillbaka och hon gav mig energi dricka så att jag vart alldeles hyper och satt och skrattade ihjäl mig och creepade på folk,hon är nog den ända som jag verkligen hade roligt med på Närcon,
om ni känner henne, hon hade halvsöndriga strumpbyxor, kjol, en fin tröja på sig
och axel-långt brunt hår och hon hängde med en söt rosa lolita tjej med kigirumi och munskydd
som hon hade som husdjur, den var blandfärs, (jag vart visst en helt ny ras, konventare xD)
så SNÄLLA skicka min facebook till henne^^. andra saken var när jag hjälpte den här
stackars tjejen efter Hetalia Meet-upen till Sjukvården för hennes kompisar hade dissat henne
och honhade ingenstans att sova för hennes tält vart översvämmat när det regnade,
tycker synd om henne . Tre awesoma gånger var också när jag träffade fina Pizza
och underbara Ida och sötaste men en väldigt trött Sofia som satt i min famn c: ^^
Har saknat de tre personerna väldigt mycket~ Disco Rave:et var as roligt och jag
var uppe på Stora scenen c: Och de random tripparna till Donken mitt i natten var roliga c:
Sedan var ju det en del saker som kanske inte var så roliga.. kände mig ganska utanför
och bara för att jag var Danmark vart jag behandlad lite dåligt av mina kompisar...
och vart slagen lite överallt fast inte med mening och jag vart träffad i ansiktet med
ett stålrör som halvt kastade sig in i mitt ansikte. Om ni träffar mig på Konvent,
var försiktig med mig, är känslig för vissa saker.. och framför allt så kan jag börja må dåligt över nästan inget.. det måste allvarligt vara något fel på mig.... men jaja^^
det var mest dåliga saker men de awesomea sakerna täcker de dåliga lite..
fast gick nog mest omkring och mådde dåligt, speciellt när Jag satt och jobbade
och hetalia gänget stod några meter ifrån och ingen märkte mig eller sa hej.
Kan väl säga att jag har lite svårigheter med att vara social..
men det beror på personen jag ska vara social med.. aja, men ja.. vet inte..
känns nu som att jag bara vill lägga ner med konvent och cosplay för att det
känns som att jag bara kommer bli sårad och då orkar jag inte fara på något sådant...
vet inte just nu, ska inte säga något när jag är så här... Meeen, kom iaf för mer än 1 timme
sedan hem till Umeå, la mig på sängen direkt och ja... har väldigt ont i benen och har
svårt att ställa mig och och sitta ner och i allmänheten ens röra på mig... Jobba är något
jag inte förmodligen kommer göra i framtiden även fast det var roligt ibland...
vi får se om jag drar på något annat konvent mer det här året,
känns som att konvent världen är förstörd för mig..
aja, Hejdå på er, vi hörs~
 
Ps: jag kommer ändå fortsätta med allt c:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

~
URL/Bloggadress:

~
Kommentar:

Trackback